A Settlers Relocation Kft. minden relokációval összefüggő hatósági ügyben segítséget tud nyújtani, ami a külföldi állampolgárok legális magyarországi tartózkodásához és munkavállalásához kapcsolódik. Az ügyeket meghatalmazással intézzük, így ügyfeleinknek csak akkor kell felkeresniük a hatóságot, ha ez feltétlenül szükséges.
Az alábbiakban összefoglaljuk azokat a leggyakoribb hatósági ügyeket, amelyekben támogatást nyújtunk. Ha egyéb relokációs kérdésben segítségre van szüksége, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba!
A társadalombiztosítási szám (TAJ) a magyar társadalombiztosítási rendszerbe való beiratkozáshoz szükséges. A közegészségügyi ellátásra való jogosultsághoz a TAJ-számot társadalombiztosítási járulékfizetéssel aktiválni kell. .
A magyarországi adózáshoz regisztrálni kell az adóhatóságnál, regisztrációt követően generálják az adóazonosítót, ez bekerül az adóhivatali rendszerbe, amely a foglalkoztatás megkezdéséhez szükséges. .
A munkáltatónak minden munkaviszony kezdetét és végét jelentenie kell a hatóságok felé – még akkor is, ha nincs szükség engedélyre. A Settlers Relocation Kft. teljeskörűen átvállalja a bejelentési kötelezettséget a munkáltató nevében.
A Settlers Relocation Kft. más adminisztratív ügyekben is támogatja ügyfeleit, mint például: