0 +

év tapasztalat

1997 óta

A relokációs szolgáltatások szakértője

Tervezi, hogy Magyarországra költözik? Szeretné munkavállalóit támogatni az áthelyezés folyamatában? Ha ránk bízza a relokációval kapcsolatos ügyintézést, biztos lehet benne, hogy csapatunk mindent megtesz, hogy Önnnek és munkatársai számára is gördülékeny legyen a folyamat.

A Settlers Relocation Kft. 1997 óta nyújt magas színvonalú szolgáltatást ügyfeleinek. A relokációs ügyintézés területén széles körű tapasztalattal rendelkezünk Magyarországon. Az elmúlt évtizedekben sok vállalatot és külföldi állampolgárt támogattuk a világ minden tájáról.

A Settlers Relocation Kft. személyre szabott megoldásokat kínál külföldi állampolgároknak és azon munkáltatóknak, akik külföldi munkavállalókat helyeznek át Magyarországra vagy külföldi állampolgárokat kívánnak alkalmazni Magyarországon. Átvállaljuk a relokáció terheit, mind a bevándorlással kapcsolatos hivatali ügyintézésben, mind a költözéssel járó egyéb teendőkben. Mindemelett magyarországi tartózkodásuk alatt proaktívan keressük a lehetőségeket, hogy ügyfeleinknek további támogatást nyújtsunk.

Célunk a hatékony együttműködés, hogy a relokáció a lehető legzökkenőmenteseb legyen.

Csapatunk

A Settlers csapata több, mint 25 éves tapasztalattal rendelkezik a relokációs ügyintézés területén, számos kollégánk több, mint 10 éve dolgozik a cégnél. Munkatársaink elkötelezett, proaktív és agilis szakemberek, akik több idegen nyelven beszélnek, köztük angolul, németül, franciául, spanyolul, kínaiul stb.

Magas színvonalú szolgáltatásaink egyik kulcsa, kollégáink folyamatos képzése, mind szakmai, mind interperszonális készségek terén.

A Settlers több mint húsz éves működése során számos multinacionális céggel és külföldi állampolgárral dolgozott együtt, így könnyítve meg HR partnerek munkáját és külföldi kollégák foglalkoztatását.

Ügyintézési rendszerünk

2021-ben új adminisztrációs és relokációs szoftvert vezettünk be. A fejlesztés saját projektünk, amely több évtizedes tapasztalatunkon alapszik. Az ügyitézési rendszer rendelkezik ERP, CRM és vezetői döntéstámogató funkciókkal, valamint támogatja a dokumentumkezelést, a belső folyamatokat és a számlázást is.

Kövesse nyomon megrendelt relokációs szolgáltatásait! A rendszer egy partnerfelülettel is rendelkezik, amely lehetővé teszi HR partnereink számára, hogy áttekintést kapjanak a megrendelt relokációs szolgáltatások állapotáról.

Ez a rendszer lehetővé teszi számunkra, hogy megfeleljünk az adatvédelmi előírásoknak, és ez az alapja az ISO 9001 minőségbiztosítási megfelelésünknek is. A megrendeléstől a számlázásig lefedi a munkafolyamataink összes lépését, valamint folyamatosan követi a határidőket. Minden határidőhöz kötött ügy regisztrálva van a rendszerben, ami biztosítja, hogy ügyfeleink a lejárat előtt időben értesítést kapjanak tőlünk.

Mit mondanak ügyfeleink a munkánkról?

TKP_0009_PRESTA_LOGO_hoch-1-1_grey-1-177x146

A weboldalunkon sütiket használunk a magasabb felhasználói élmény nyújtása érdekében. Bővebb információt az adatkezelési tájékoztatónkban talál.