A relokációs szolgáltatások specialistája

Immigrációs szolgáltatások

Letelepedés? Velünk könnyen megy.

Teljes körű segítséget nyújtunk a bevándorlással kapcsolatos engedélyek és dokumentumok beszerzésében, az alábbi területeken:

Munkavállalás

A munkavállaláshoz szükséges engedélyezési eljárás függ a foglalkoztatni kívánt külföldi állampolgárságától, illetve egyéb körülményektől (pl. 2014. január 1.-től a keresőtevékenységet folytató 3. országbeli állampolgár esetében a munkavállalási engedély és a tartózkodási engedély ügyintézése úgynevezett összevont kérelmezési eljárásban történik). Ezek ismeretében az alábbi szolgáltatásokat nyújtjuk:

  • Munkavállalási engedély beszerzése
  • Munkaügyi bejelentés
  • Munkaszerződés készítése

Ügyintézésünk a következőket tartalmazza:

  • A szükséges dokumentumokat elkészítjük és benyújtjuk a hatóságokhoz, az ügyfélnek csak aláírnia kell.
  • A folyamatot nyomon követjük, az elkészült engedélyt eljuttatjuk a foglalkoztató céghez.
  • Az engedély lejárati idejét regisztráljuk a számítógépes monitoring rendszerünkbe, amely biztosítja, hogy az engedélyek lejárta előtt 3 hónappal figyelmeztessük arról ügyfeleinket.
  • Igény szerint elkészítjük a munkavállaló munkaszerződését.

Tartózkodás

A külföldi állampolgárságától, illetve státuszától függően más-más eljárás szükséges a tartózkodáshoz szükséges engedély beszerzéséhez (pl. 2014. január 1.-től a keresőtevékenységet folytató 3. országbeli állampolgár esetében a munkavállalási engedély és a tartózkodási engedély ügyintézése úgynevezett összevont kérelmezési eljárásban történik). A fennálló körülményeket és ügyfelünk érdekeit maximálisan figyelembe véve, és ezeket ügyvédünkkel egyeztetve az alábbi szolgáltatásokat nyújtjuk:

  • Tartózkodási engedély
  • Regisztrációs kártya
  • Állandó tartózkodási kártya
  • Vízum
  • Letelepedési engedély
  • Állampolgárság
  • Meghívólevél beszerzése

Ügyintézésünk a következőket foglalja magában:

  • A szükséges dokumentumokat összegyűjtjük, illetve elkészítjük.
  • A kérelmet ügyvédünk ellenőrzi, és amennyiben a kérelem Magyarországon nyújtják be, elkísérjük ügyfelünket.
  • A folyamatot nyomon követjük, az elkészült engedélyt eljuttatjuk ügyfelünknek.
  • Az engedély lejárati idejét regisztráljuk a számítógépes monitoring rendszerünkbe, amely biztosítja, hogy az engedélyek lejárta előtt 3 hónappal figyelmeztessük arról ügyfeleinket.
  • Vízum-ügyintézés esetén vállaljuk a kérelem összeállítását, illetve ügyvéd általi átnézését.
  • Letelepedési és állampolgársági ügyekben a fennálló körülményeket figyelembe véve tanácsot adunk, valamint teljes körű ügyintézést biztosítunk.

Lakhatás

  • Lakcímkártya
  • Lakcím regisztráció
  • Lakcímváltozás bejelentése
  • Tulajdoni lap

Járulékok

  • Adókártya
  • TAJ kártya
  • EU egészségkártya
  • Adóhatósági jövedelemigazolás

Cégpapírok

  • Cégalapítás
  • Adóhatósági igazolás
  • Cégkivonat
  • Változások bejelentése

Autó

  • V-rendszám
  • Vám
  • Jogosítvány
  • Forgalmi engedély átírás
  • Műszaki vizsgáztatás
  • Regisztrációs adó ügyintézése
  • Forgalomba helyezés

Miben segíthetünk?

Ossza meg velünk elképzeléseit, hogy pontos ajánlatot küldhessünk Önnek. Kérjen árajánlatot →

 

Tagságok és minősítések

A SETTLERS Relocation ISO9001 minősítéssel rendelkező vállalat, és az Európai Relokációs Szövetség (EuRA) tagja. Társaságunk a Közép-Magyarországi Operatív Program keretén belül a KMOP-1.2.7-2007-0003 számú projektben vesz részt.
Bisnode tanusitvany